Széria Kurovics Péterrel

Péter a való életben végtelen kitartásával és határainak feszegetésével lopta be magát a szívembe. Aki esetleg megkeresi a közösségi médiában, láthatja, hogy nem igen adja fel egy-egy edzésében sem. Sorozatban sem nagyon! Lássuk mit válaszolt a kérdéseinkre!
Ismerjük meg az S01E01 Csoport egyik oszlopos tagját, akinél mindjárt kiderül, hogy tulajdonképpen egy képpel is illusztrálhattam volna az egész interjút :)

kurovicspetiheader.jpg

A legutolsó sorozat, amit végignéztél?

A legutolsó az Entourage volt. Már régóta ért a dolog, mivel az utolsó előtti évadot, még kb. 5-6 évvel ezelőtt néztem meg. Egyébként sok sorozattal így vagyok, hogy az utolsó évadát szüneteltetem, általában azért, mert a legtöbbje eléggé "kifúj", ellaposodik a végére.

A legelső sorozat, amit elkaszáltál?/A legutolsó sorozat, amit elkaszáltál? 

Elkaszálni nem igazán kaszálom el őket, mert tervben van, hogy ha olyanom lesz, akkor folytatni fogom, de hogy mégis melyik lehetett az első, amivel úgy voltam, hogy talán soha nem fogom folytatni? Azt hiszem a Californication.
A legutóbbi, amit teljesen elkaszaltam az a Tabu volt a kedvenc színészemmel, Tom Hardy-val. Az utolsó részt nem bírtam végignézni.



A legutolsó sorozat, amit valakinek ajánlottal?

Itt, csoporton belül volt az Entourage. :)

A legjobb férfi karakter?

Húúú....
Ez összetett kérdés! Nekem azok a karakterek jönnek be, akikkel a legjobban tudok azonosulni, és ehhez a készítőknek ízekre kell szedniuk az adott figurát. Számomra a legjobb, legösszetettebb, legjobban szétcincált, és mélységeiben megismert karakter Tony Soprano volt egyértelműen.


A legjobb női karakter?

A Stranger Things-ből Eleven. Igaz, még csak kislány, de azok a szörnyű dolgokon , miken átment már gyerekként, és ahogy ezekhez ezután hozzáállt, nekem ő a kedvenc!

A legjobb sorozat, amit újranéznél?

Több is van! Jóbarátok, Sopranos, Stranger Things.


A legjobb sorozat, amit soha nem néznél újra?

Peaky Blinders. Igaz, még lesznek további évadai remélhetőleg, de nem tudnám elkezdeni előről.

+1 Mi életed "leg" sorozata?

Egyértelműen a Soprano's!!! Egy mestermű, amit öröm megnézni újra és újra.

Szeretnél értesülni nap, mint nap a legfrisebb sorozatos infókról?
Kellene egy jó tipp az új "áldozatodra"?
Esetleg Te ajánlanál egy új sorozatot a Nekünk?

Lépj be az univerzum legmagyarabb és legnagyobb sorozatos csoportjába!

Kattints IDE! 

csatlakozz.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://s01e01.blog.hu/api/trackback/id/tr5513857352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S01E01

Mikos Ákos vagyok, műsorvezető. Ez a blog arról, hogy milyen csodás dolog sorozatot nézni, követni, megélni. Kövesd hozzá a podcastemet is, amelynek címe: Mikos Ákos öröm-műsora.

süti beállítások módosítása