Széria Jójárt Danival
Az S01E01 Csoport "leg"-jei
Dániel sorozatok iránti elhivatottsága már régóta ismert a csoporton belül. Igazi MARVEL szakértő, aki ínyencségekre és nagy kalsszikusokra egyaránt nyitott.
Vele is találkozhattál már a egy-egy hozzászólásban, de aktívan oszt meg saját tartalmat is.
Köszi Dani, hogy ilyen aktív vagy!
Ideje megismerni Téged és a "sorozataidat"...
jojartdaniheader.jpg

A legelső sorozat, amit végignéztél?

A Szökés volt az. Ráadásul teljesen véletlenül. Ment egy csomószor a tv-ben, és néha-néha az ment, mikor a szobámban voltam. Már csak azért is véletlen, mert nagyon keveset nézek tv-t. Aztán annyira megtetszett, hogy vártam mindig a következő részt, és akkor kivételesen leültem a doboz elé és néztem a sorozatot. Viszont nem tudom, hogy hányadik évad volt, meg hányadik résznél kapcsolódtam így be, de érdekelt az elejétől kezdve, így letöltöttem és megnéztem - majdhogynem - egybe az egészet.
Itt lettem sorozatfüggő. �

A legutolsó sorozat, amit végignéztél?

A 2 Broke Girls, vagyis Az élet csajos oldala. Meglepően jó kis szitkom, ami két pincérnőről szól, akik próbálnak beindítani egy vállalkozást, több, de inkább kevesebb sikerrel.

A legelső sorozat, amit elkaszáltál? / A legutolsó sorozat, amit elkaszáltál?

A Shadowhunters, Az árnyvadászok. Cassandra Clare - A végzet ereklyéi című regényciklusán alapul, de nem jött át. Pedig a könyvet szeretem, kiolvastam az egész sorozatot, de valahogy képernyőn nem jött be. Talán kicsit túltolták a romantikát, amivel alapból nincs bajom, de itt nem tetszett. Szerintem ez az egyetlen sorozat, amit elkaszáltam, mert hajlamos vagyok mindent megnézni, amit egyszer elkezdek, akármilyen is. És szerintem a kaszálásban közrejátszott az is, hogy túl sok a követendő sorozat és nem jutott már erre idő.

A legutolsó sorozat, amit valakinek ajánlottál?

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.

A legjobb férfi karakter?

Tyúú, ez betyár nehéz kérdés számomra. De legyen Lance Hunter, S.H.I.E.L.D. ügynök. Ja, és a legjobb férfi karakterhez odacsapnám Tyrion Lannister-t �
A legjobb női karakter?
Ez sem egyszerű választás, de kettőt emelnék ki. Az első Daisy Johnson/Quake, embertelen S.H.I.E.L.D. ügynök és Max Black, egy rendkívül szószátyár Brooklynban elő huszonéves lány, aki két állásból tartja el magát.
A legjobb sorozat, amit újranéznél?
A szökést szívesen feleleveníteném.
A legjobb sorozat, amit soha nem néznél újra?
Westworld. Úgy volt jó, ahogy először láttam.
A legnagyobb cliffhanger élményed?
Csatlakoznék az előttem szólóhoz: amikor a TWD 6. évadának végén nem tudhattuk kit ölt meg Negan Lucy nevű baseballütőjével. Illetve ismét a S.H.I.E.L.D.-et tudnám említeni, de ha leírnám, hogy mi, akkor spoilereznék.
+1 Mi életed “leg” sorozata?
Jelenleg a TWD, bár pang manapság sajnos, a de versenyben van még a Megtorló i
Sőt, a +1 sorozathoz még hozzá írnám a Trónok harcát! 
Kattints IDE, ha Te is beszélgetnél nap mint nap remek sorozatokról!
csatlakozz.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://s01e01.blog.hu/api/trackback/id/tr1213732526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S01E01

Mikos Ákos vagyok, műsorvezető. Ez a blog arról, hogy milyen csodás dolog sorozatot nézni, követni, megélni. Kövesd hozzá a podcastemet is, amelynek címe: Mikos Ákos öröm-műsora.

süti beállítások módosítása