A Samsung kitörölné az emlékezeted, hogy újranézhesd a kedvenc sorozatodat

Jól meg kellett néznem, hogy vajon áprilisi tréfa-e a Samsung próbálkozása, de nem az. Konrétan majdnem törölték a kedvenc sorozatommal kapcsolatos emlékezetemet.

deneutralizalasheader.jpg

Még januárban indította el a Samsung az UnspoilMe.com című oldalt, amely azt ígéri, hogy 

kitörli az emlékeidet a kedvenc tévé műsoroddal kapcsolatosan, hogy újra megélhesd őket, ugyanazzal a borzongtató érzéssel, mint, amikor először láttad.

Elsőre teljesen bizarrnak tűnt a próbálkozás, de aztán végiggondoltam:

  • Nem lenne újra csodálatos felkiállítani, amikor [SPOILER!] a Lostban ráközelít a kamera a koporsóra és meglátod benne Locke-ot?
  • Nem lenne újra kéjes érzés, amikor [SPOILER!] a Breaking Badben felrobbantja a tolószékes, öreg maffiózó Gus Fringe-et?
  • Nem lenne újra tisztán tyűha, amikor Rick a félhomályos vasúti vagonban belenéz a kamerába és azt mondja: "Nem tudják kivel kezdtek!"

(Vagy valami ilyesmi...mondjuk ez jól mutatja, hogy nálam ez az egész nem gond. Én speciel sokszor újranézek bármit, mert nagyon sokat felejtek. A Lostot például egy-két év múlva harmadszor megnézném. Tudom elég mazochista hozzáállás.)

Visszatérve a termékre, amelyet főleg azért fejlesztettek le, hogy a QLED TV-n - a lehető legszélesebben értelmezhető módon - M.I.N.D.E.N. kontent élvezhető legyen, szóval elmondható róla, hogy az Unspoil Me tisztán hipnózis alapon működik.
Az ember belép az oldalra, aztán rögtön ez fogadja:

s01e01samsung1.jpg

Majd egy rövidebb várakozás után ugrik be a fogadóképernyő:

s01e01samsung2.jpg

Nyilván itt még dolgozik benned a kíváncsiság és nyomsz egy gombot, ahol már olyan állapotok fogadnak, amelyek ijesztően profik. 

s01e01samsung3.jpg

Tisztára, mint egy Black Mirror epizódban.
Én ugyan nem választottam ki semmilyen sorozatot, de a gombra azért tovább nyomtam:s01e01samsung4.jpg
Gyakorlott Internetes regisztrátorként egyből pipáltam és ugrottam és el is indult az, amire nem számítottam.
Egy közel negyvenes hang, a lehető legmegnyugtatóbb módon, egy minimál vizuállal kísérve, szugerálva suttogott nekem, miközben lent egy csuszkán láthattam, hogy a hipnózis - amelynek elindulását felirat jelezte - 23 percig tart.
Itt ijedtem meg és kapcsoltam ki.
Nyuszi voltam! Papír! 

Valahogy akartam magamnak minden élményt, amit megéltem eddig!

Mert habár, amikor legutóbb a feleségemmel néztem újra a Lostot az elejétől a végéig, akkor tudtam ugyan egyes fordulatokat, de egyrészt az emlegetett feledékenyéségem okán, másrészt a korábban átélt csodás élmények okán egész egyszerűen 

új dimenzióban tudtam újrázni a kedvenc sorozatomat!

És nem zavart...

Ha te mégis belevágnál, akkor szólok, hogy a hipnózis elkészítői - Ulf Sandström and Fredrik Praesto - azt javasolja, hogy a 23 perc után aludjunk egy éjszakányit és csak másnap próbálkozzunk a kedvenc(?) tévé sorozat újra(?)nézésével.
Természetesen 18 év alatt nem lehet és nem is ajánlott megcsinálni, valamint az alkotók kiemelik, hogy

nem mindenkire fog hatni az Unspoil Me!

Te kipróbálnád? 
Szeretnél újranézni bizonyos részeket, komplett szériákat az újdonság erejével?

Írd meg nekünk csoportunkba az S01E01 - Sorozatot nézek csoportba!

CSATLAKOZZ ITT!

csatlakozz.jpg

Forrás: The New American

A bejegyzés trackback címe:

https://s01e01.blog.hu/api/trackback/id/tr9713785902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S01E01

Mikos Ákos vagyok, műsorvezető. Ez a blog arról, hogy milyen csodás dolog sorozatot nézni, követni, megélni. Kövesd hozzá a podcastemet is, amelynek címe: Mikos Ákos öröm-műsora.

süti beállítások módosítása